Varga, Kinga

research assistant, Economics of Education and Labour Research Group
varga.kinga@krtk.elte.hu

Research topics
Publications
Awards
Research stays
Presentations
Studies
Employment history
Teaching
Languages


Publications

Vörös András, Boda Zsófia, Csaba Zoltán László, Kisfalusi Dorottya, Radó Márta, Varga Kinga, Takács Károly (2025): Studying school communities as multiplex dynamic networks: The “RECENS Wired into Each Other” Dataset, 2010–2013. DOI: 10.21307/connections-2019.045
Lőrincz László, Ilyés Virág, Varga Kinga, Kiss Károly Miklós (2024): Földrajzi és nemek közötti bérkülönbségek a karrierszekvenciákban. DOI: 10.18414/KSZ.2024.7-8.701
Lőrincz László, Ilyés Virág, Varga Kinga, Kiss Károly Miklós (2024): Exploring gender and geographic wage inequalities based on full career sequences
Hermann Zoltán, Horn Dániel, Varga Júlia, Varga Kinga (2022): Távoktatási tapasztalatok a koronavírus járvány idején
Hermann Zoltán, Horn Dániel, Varga Júlia, Varga Kinga (2022): Remote learning during the coronavirus pandemic
Vörös András, Boda Zsófia, Néray Bálint, Pál Judit, Kisfalusi Dorottya, Samu Flóra, Vit Eszter, Radó Márta, Habsz Lilla, Csaba Zoltán László, Lőrincz László, Mandácskó Eszter, Panyik Barbara, Varga Kinga, Mezei Gabriella, Makovi Kinga, Boldvai-Pethes Laura, Havelda Anikó, Bartus Tamás, Takács Károly (2022): Wired into Each Other: Network Dynamics of Adolescents in Hungarian Secondary Schools: 2010-2013. DOI: 10.5255/UKDA-SN-855460
Holb Éva Marianna, Khayouti Sára, Kisfalusi Dorottya, Messing Vera, Varga Kinga, Varga Júlia (2022): A távolléti oktatás időtartama, az iskolák, pedagógusok és diákok felkészültsége, tanulási elmaradás a pedagógusok véleménye szerint
Hermann Zoltán, Horn Dániel, Varga Júlia, Varga Kinga (2021): Távoktatás a koronavírus járvány idején
Varga Kinga, MacDonncha C, Blondel L, Bozzano E, Burlot F, Costa R, Debois N, Delon D, Figueiredo A, Foerster J, Gjaka M, Gonçalves C, Guidotti F, Pesce C, Pišl A, Rheinisch E, Rolo A, Rozman S, Ryan G, Templet A, Tessitore A, Warrington G, Capranica L, Doupona M (2021): Collective conceptualization of parental support of dual career athletes. DOI: 10.1371/journal.pone.0257719
Varga Kinga, MacDonncha C, Capranica L, Doupona M (2021): Collective conceptualization of parental support of dual career athletes: the EMPATIA framework

Studies

2007-2010 University of Debrecen, Sociology BA
2010-2013 Eötvös Loránd University, Sociology MA
2011-2013 Eötvös Loránd University, Survey Statistics MA
2017 University of Ljubljana, Social Informatics PhD

Languages

English, advanced degree
German, intermediate level
×

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Kapcsolódó Tartalmak