hu / en

Megjelent A közoktatás indikátorrendszere 2023 kötet

KRTK_KTI_KIADVANY_2024_Indiaktor_kotet

 

 

A közoktatás indikátorrendszere” című kiadvány a magyar közoktatási rendszer jellemzőit leíró törzsindikátor-rendszert mutatja be. Az indikátor-rendszer kifejlesztésével létrejött Magyarországon egy kétévente frissülő kiadvány, amely alkalmas arra, hogy a szakpolitikai döntéshozók könnyen és pontosan tájékozódjanak a közoktatás aktuális állapotáról a változások trendjeiről, és az érdeklődő szakértő és nem szakértő közönség is megismerje a magyar közoktatást leíró legfontosabb mutatókat.

 

A kötet sajtónyilvános bemutatóját 2024. május 16. 10 órakor tartjuk a  Humán Tudományok Kutatóházában (1097 Budapest. Tóth Kálmán u. 4. K11 terem)

 

Az idei és a korábbi kötetek az alábbi linken elérhetők: Indikátor Kötet Archívum – KTI (krtk.hu)

 

Program:

10:00-10:10 – Megnyitó, köszöntő: Kóczy László (HUN-REN KRTK Közgazdaságtudományi Intézet, igazgató)

10:10-10:30 – A közoktatás indikátorrendszere 2023 szemelvényeinek bemutatója.

10:30-11:30 – Kerekasztal-beszélgetés a magyar közoktatási rendszerről, az indikátorrendszer nyomán.

 

Moderátor: Horn Dániel

Résztvevők:

  • Molnár Gyöngyvér – Szegedi Tudományegyetem, egyetemi tanár;
  • Nagy Zoltán – NSZFH, elnökhelyettes;
  • Ostorics László – PWC Hungary, menedzser;
  • Ruszthy Lívia – Európai Bizottság;

 

11:30-12:00 – Állófogadás szendvics ebéddel

Informális környezetben további beszélgetés és networking a résztvevőkkel

Szervezők: Varga Júlia, Hajdu Tamás, Hermann Zoltán, Horn Dániel és Hönich Heléna

 

Részvételi szándékát itt jelezze

2024

Dec

18

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

Következő hónap >
a

2024

Dec

18

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

Következő hónap >