hu / en

Megjelent Szabó-Morvai Ágnes, Horn Dániel, Lovász Anna és szerzőtársuk cikke a Early Childhood Research Quarterly folyóiratban

ECRQ

 

Szabó-Morvai Ágnes, Horn Dániel, Lovász Anna és Kristof de Witte most megjelent cikke az Early Childhood Research Quarterly-ben (Universal preschool and cognitive skills – the role of school starting age as a moderating factor) megmutatja, hogy a magyar óvodáknak még általános iskola felső tagozatában, sőt a középiskolában is van hozzáadott értéke. Azok a gyerekek, akik egy évvel tovább járnak óvodába jelentősen jobb matematika és szövegértés eredményeket érnek el a teszteken. A cikk oksági módszertannal érvel a kora-gyermekkori óvodáztatás mellett, és arra is rávilágít, hogy a kevésbé iskolázott szülők gyermekeire nagyobb ez a hatás.

2024

Dec

24

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

Következő hónap >
a

2024

Dec

24

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

Következő hónap >