hu / en

Hermann Zoltán – Horváth Hedvig – Kisfalusi Dorottya cikke az Economics of Education Review Vol. 103. (2024) számában

Hermann_Economics of Education Review

Are separate classrooms inherently unequal? The effect of within-school sorting on the socioeconomic test score gap in Hungary

2024

Dec

03

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

Következő hónap >
a

2024

Dec

03

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

5

Következő hónap >